onsdag 18 augusti 2010

Trött...trött...trött.......


Kvällens spinningpass var inte att leka med....75 minuter kändes länge i dag-längre än vanligt. Jag var helt enkelt inte riktigt i form i dag...bara att erkänna det! Dagsform avgör verkligen hur mycket man kan lägga på när det gäller motstånd och visst jag körde tungt och jag maxade i intervallerna, men den där rätta känslan fanns inte där! Tror faktiskt att jag längtade ut till löparspåren....

Just nu är jag trött och inte ett dugg sugen på spinning...på några dagar..! Men jag vet att jag kommer att njuta av varje sekund på spinningcylen på fredagmorgon när jag får chansen att spinna loss igen!

Nu är det soffan, benmassage och ett stort lass cashewnötter som gäller innan jag stupar i sängen-mest troligt är väl att jag somnar i soffan....som vanligt!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat!
    Trodde inte du kunde bli trött, skönt att du också är mänsklig ;)

    SvaraRadera
  2. Daniel: Jodå, trött kan även jag bli...:)

    SvaraRadera
  3. Jag blir trött bara jag hör ordet spinning :-)
    När man kan löpa i Guds vackra natur så sitter folk och svettas tillsammans i ett varmt rum på obekväma cyklar!
    /Peter

    SvaraRadera