lördag 7 augusti 2010

Tröskelpass





Reflektion över kvällens pass och naturligtvis lite spex på balkongen!

Tröskelpass var det jag skulle fixa denna lördagkväll. Efter en lång eftermiddag på Ikea så var jag väl inte direkt tok-laddad! Hur som helst, jag cyklade upp till spåret för att springa i tävlingsfart på 5 km spåret. Det var mycket folk i spåret även en lördag-kväll så det blev till att "kryssa" fram ibland vilket givetvis tog lite energi från löpningen. Kroppen kändes faktiskt rätt pigg och när det bara är 5 km så kan jag dra på i ett rätt hårt tempo från start(vilket jag gjorde)!

Summering av kvällens pass:
Distans: 5 km
Underlag: Terräng/sågspån
Tid: 21.21 minuter
Medelpuls:146 dvs 79% av min maxpuls
Högsta pulsnotering under passet:157 dvs 85% av min maxpuls

Jag är nöjd och glad-kvalitetspass!

4 kommentarer:

  1. Du är ju jäkligt snabb!

    SvaraRadera
  2. Efter ett tröskelpass skulle jag vara helt död. Du ser bara glad ut! Har du energi över som smittar över på andra?

    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  3. Oj, det går undan när du springer;)

    SvaraRadera
  4. Ser ut som det va ett bra pass. Du verkar lite sliten på balkongen ialla fall :)

    SvaraRadera