söndag 29 augusti 2010

Några klick......


Dags att klicka hem ett par skor till.....Asics nya 2150 såklart till distanspassen!
Är en modell som kompletterar mina DS-trainer perfekt!
Det är så smidigt att bara göra någa snabba klick på datorn så är skorna på väg hem till mig! Tålamod är dessvärre inte min starka sida så att vänta 3-4 dagar på skorna känns rätt länge!(jag var ruggigt nära att åka till närmsta sportbutik i dag och köpa skorna).
Förnuftet sa ändå åt mig att beställa dem och betala ca 400 kr mindre, så är det faktiskt värt att vänta några dagar!

5 kommentarer:

  1. Gillar du inte Ssaucony Omni? För visst köpte du dem ganska nyligt?

    SvaraRadera
  2. Madde: Inte helt förtjust i Omnin faktiskt...jag är ju rätt svag för asics...:)

    SvaraRadera
  3. Var handlar du? Billigare låter ju bra!

    SvaraRadera
  4. anneliten: Startfitness(riktigt bra priser och frakten är bara 100 kr).!

    SvaraRadera
  5. Oj behöver du bara vänta 3-4 dagar på skorna? Jag fick hem mina DS Trainers i dag från Startfitness och leveransen tog 11 dagar. Fast det var det värt, sparade in närmare 700 kr på att beställa över internet. =)

    SvaraRadera